On ihanaa herätä aamulla ja tajuta olevansa tyhmä, jaaettä miksi? Hyvä kysymys...

Mä oonki aika outo,jopa omasta mielestäni. Mulla on myös paha tapa olla ärsyttävä,varsinki mun siskoille. Musta vaan on hauskaa nähdä miten ne suuttuu ja musta on myös kivaa juosta karkuun,koska ei kukaan mua ikinä saa kiinni. Vanhemmat sitte onki toinen juttu. Ei niitä viitti suututtaa, ainakaan tahallaan.

Se kuitenkin siitä. Eilen mä söin tosi hyvän jäätelön...se oli joku mango vanilja juttu...mmm! Mun pitää joskus laittaa tänne kuvii hyvistä jäätelöistä.

Se eilinen avajais kirjotus oli kyllä aika tyhmä. Vaik mulla onki hyvä mielikuvitus,se ei toimi silloinku pitäis..Siis anteeksiih!!! siitä!!

Mä kai voisin kirjottaa vähäisen tietoja musta. OK. tässä tulee:

Minä:

tykkään:

kiipeillä puissa(niisä jossa on tarpeeksi oksia), eläimistä(minulla on 9v.koira), ruuasta, musiikista(kaikki menee), ja viimeisenä muttei vähäpätöisimpänä; ystävistäni!!!!!

 omistan:

itseni, koiran, kauhean kasan kirjoja, tämän blogin ja liian pienen polkupyörän.

asun:

kaukana kaikesta ja keskellä metsää.

Siinähän sitä oli.Tottelen nimeä litlle criminal tai Anna